Můj příběh

Jsem na cestě. Létám v oblacích, nořím se do hlubin, kráčím po Zemi. Procházím labyrintem světa. Jdu za svým srdcem. Provází mě touha tvořit. Dělat dobro. Radovat se. Milovat. Žít. 

A tak to dělám. Svým životem se snažím měnit svět k lepšímu. Postavil jsem se na vlastní nohy, abych se mohl lépe věnovat tomu, čemu věřím. Pomáhat dělat dobro a dobře to odkomunikovat. Kreativitou a zodpovědností.

Své devítileté zkušenosti z marketingové komunikace a práce pro prémiové značky, kde jsem propojoval světy PR, ATL, digitálu, sociálních médií a HR marketingu, jsem skloubil do unikátní kreativní metody, která pomůže rozproudit vaši kreativitu a nalézt vytoužené řešení. Navíc probudíte tvůrčí radost svého týmu. Podívejte se také, s čím vám mohu pomoci.

Níže naleznete milníky mé cesty. Hlavně ty pracovní. Pokud byste radši viděli něco více „CVčkoidního“, tak se podívejte na můj Linkedin. 🙂

0 +
hodin kreativity
0 +
klientů
0 +
let zkušeností
0
ocenění

Tenhle rok bude nezapomenutelným! S manželkou jsme oslavili druhé výročí svatby v porodnici. Narodil se nám syn. 🙂

Pracovně dál pokračuji ve spolupráci s Welcome to the Jungle jako Idea Maker a pro Centrum pro výzkum a prevenci užívání tabáku funguji jako poradce pro PR a marketing.

Vyvinul a rozjel jsem Kreativní kruhy. A přišla korona a všechno bylo jinak! Hodně volna pro sebe sama a rodinu. Hodně knih, online přednášek (ještě před narozením syna :-)) a obrovský posun k vyšší úrovni vědomí (umocněný narozením syna :-)).

Udělal jsem si online kurz The Science of Well-Being od Yale University, abych zjistil, že už to vlastně všechno vím. 🙂

Začínám se poohlížet po nových pracovních výzvách. Co bude dál? Uvidíme. Třeba tady může být i zmínka o vás🙂 

Dál jsem jako Idea Maker spolupracoval s Proudly, které se ke konci roku změnilo na Welcome to the Jungle. Z řady firem, se kterými jsme pracovali, bych vyzdvihl ING Bank, které jsem pomohl s jejich employer brandingem a související strategií interní i externí komunikace. Je mi velkou radostí to s jejich skvělým HR týmem nadále konzultovat.  

Novému Prostoru jsem pomáhal s kampaní k oslavě jejich 20. narozenin, která vyvrcholila báječným Homeless Plesem 13. 12. na pražském Žofíně, kde se sešli prodejci NP se čtenáři, příznivci a partnery. Pro většinu prodejců to byl vůbec první ples v životě a atmosféru večera můžete alespoň trošku nasát z reportáže 168 hodin ČT. Své organizační schopnosti jsem si tu ověřil a zároveň se mnohé naučil jako hlavní produkční celé akce. 

Pro Greenpeace jsem vypracoval strategii brandové kampaně, pomáhal jsem v hledání efektivnějšího fungování a komunikace hnutí Slušná firma a Pražským matkám jsem se podíval na kampaň Pěšky do školy.

Spolupracoval jsem s Adato Paradigma na poradních kruzích ke změně paradigmatu. Změnit paradigma se mi s týmem FSV UK a agentury Ipsos povedlo ohledně kouření v restauracích (čtěte roky 2012 a 2013 níže) a na základě toho jsem se v roce 2019 stal  poradcem Centra pro výzkum a prevenci užívání tabáku při Klinice adiktologie 1. lékařské fakulty Univerzity Karlovy a VFN, kde jim radím v oblastech PR, médií a marketingu. 

Na Univerzitě Karlově lektoruji seminář komunikace na sociálních sítí pro zaměstnance a vědce mé alma mater. 

Níže se můžete podívat na rozhovor, který se mnou v půlce roku vedl Michal Čagánek pro Hearth.net:

S Inspirem/Kindred Group jsme začali pracovat na HR marketingu pro ŠKODA AUTO, kde jsem měl na starosti veškerou komunikaci na 6 kariérních kanálech na sociálních sítích. Nastavili jsme novou komunikační strategii a podíleli se na integrovaných kampaních (např. Backend Stories). Nově jsme rozjížděli digitální korporátní komunikaci Asahi Breweries Europe Group a nadále jsem se věnoval Magnesii.

Mimo práci jsem se stal jedním z hrdinů Hero Clanu, přes který jsem zatím pomohl s komunikací neziskovkám Ukliďme Česko a Post Bellum.

Ač jsem měl skvělé klienty a dobrou práci, tak ve mně  sílilo vědomí nutné kariérní změny. Rozhodl jsem se postavit na vlastní nohy, a proto teď čtete i tyto řádky. 🙂

Navázal jsem spolupráci s Proudly, kde funguji jako Idea Maker a pomáhám jim a jejich klientům se speciálními projekty. Novému Prostoru jsem začal pomáhat s přípravou kampaně k 20 letům, které oslaví v roce 2019.

Oženil jsem se s mojí láskou a nejlepší přítelkyní. Měli jsme nádhernou svatbu, která je bezpochyby tou nejdůležitější událostí v tomto roce.

P. S. Pro představu ještě přidávám ukázku kampaně, v rámci které jsme si s Proudly posvítili na klišé a prázdné fráze v pracovních inzerátech netradičním pojetí kariérního speed datingu. Posuďte níže sami, jestli vám tam nějaká otřepaná fráze chybí. 🙂 Moje práce: idea, scénář, režie a strategie kampaně.

V Inspiru se začínáme starat o Magnesii na sociálních sítích, a já tak  po roce opět vplouvám do Karlovarských minerálních vod. Na sociální sítě uvádíme Jablotron, se kterým jsme začali spolupracovat hlavně na poli PR. Na Facebooku okamžitě aktivujeme jeho velmi početnou fanouškovskou/partnerskou základnu a nastavujeme dlouhodobou komunikační strategii.

Končí moje takřka pětiletá spolupráce s klientem Huawei, kterému jsme s Inspirem pomohli stát se jednou z nejprodávanějších značek mobilních telefonů na českém trhu. Z nuly jsme vybudovali čtvrtmilionovou komunitu, která svou aktivitou válcuje Samsung i s Applem dohromady. Za spolupráci jsme získali několik reklamních a PR ocenění, ale ocenil nás i klient na úrovni regionu CEE & Nordics v rámci svých dodavatelských agentur.

S vyznamenáním promuji na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v oboru Mediální studia. Od teď už si můžu před jméno psát Mgr. Moje ego má radost. 🙂

Žádám o ruku moji milou.

Končím v AMI a naplno nastupuji do Inspira/Kindred Group, kde se starám o Huawei.

V létě si dávám pauzu na 2 měsíce, abych na chvíli vyskočil z profesního kolotoče. Plním si sen a měsíc studuji a cestuji po Irsku, další část prázdnin si užíváme na milované Ithace. Zpětně si uvědomuji, jak to byly důležité 2 měsíce, které ovlivnily moje další směřování.

Každý by si měl udělat jednou za čas pauzu a alespoň na 1 měsíc vyskočit ze své každodenní rutiny. Podívat se na své životní směřování s nadhledem a uvědomit si, po čem skutečně uvnitř duše touží.

Pokračujeme v projektu k zákazu kouření s FSV UK a Ipsosem, kdy jsme v Senátu prezentovali další data mluvící ve prospěch této regulace. Opět výrazně přispíváme k celospolečenské debatě na toto téma, která vedla k finálnímu přijetí zákazu kouření v restauracích. Podívejte se na výstup v Událostech ČT nebo na můj živý vstup ze Senátu na ČT24 (cca od 5. minuty videa).

V AMI jsem povýšen, nově jsem začal pracovat také pro Plzeňský Prazdroj a vše nasvědčuje mé zářné kariéře v této nejlepší české PR agentuře. Nicméně začínám pociťovat nutnost změny.

Přestávám mít motivaci tlačit novinářům klientská témata. Obzvláště v době, kdy hořely indonéské pralesy a o této globální katastrofě česká média informovala jen zřídka.

Nastupuji do nejúspěšnější české PR agentury AMI Communications (Edelman Affiliate), kde  se starám o spokojenost Karlovarských minerálních vod. Vytvářím kreativní koncepty, komplexní komunikační strategie pro brandy a aktivity KMV. Užiju si ale i krizovou komunikaci. 🙂

Státnicemi bez ztráty kytičky končí báječná studia MKPR. Jsem Bc. a pokračuji na alma mater v kombinovaném magisterském studiu oboru Mediální studia.

Získáváme Cenu Miloslava Petruska za přínos a reprezentaci Univerzity Karlovy projektem Změna paradigmatu: kouření v restauracích lidem vadí.

Úspěšně jsme navázali s FSV UK a Ipsosem na výzkum postojů Čechů ke kouření. Novému výzkumu „Mladí lidé a kouření“ se dostalo obrovské mediální pozornosti i díky účasti ministra zdravotnictví na naší tiskové konferenci.  V rámci představení výsledků výzkumu jsem byl 5x v televizi a 4x v rádiu během jednoho dne. 🙂
Za přínos projektu jsme získali zvláštní ocenění ve dvou kategoriích České ceny za public relations!

Nejdůležitější událostí roku 2013 pro mě ale navždy bude seznámení se s mou manželkou. 🙂

Zásadní rok pro moji kariéru.

Nejen, že jsem na MKPR hltal vědomosti plnými doušky, ale stal jsem se také vedoucím a hlavní mluvčím studentského projektu Změna paradigmatu: Kouření v restauracích lidem vadí, který vznikl ve spolupráci FSV UK s výzkumnou agenturou Ipsos.

Svým rozsahem a dopadem na mediální i politickou sféru byl projekt v letech 2012 až 2015 největší protikuřáckou kampaní v České republice. Významně přispěl ke společenské debatě v dané problematice a vlivu na utváření souvisejících mediálních obsahů v českých médiích. Podrobně to popisuji v mé bakalářské a pak i v magisterské diplomové práci.

Díky tomu jsem získal své první zkušenosti s mediálním a veřejným vystupováním (TV, rozhlas, tiskové konference), ale rovněž s vedením týmu, komunikací s médii, analýzou a zpracováním dat.

Na moje první vystoupení v živém vysílání ČT24 se můžete podívat v archivu zde (cca od 17:15). 🙂

Začínám spolupracovat s agenturou PR Café pod vedením Tomáše Staňka, která se později přetransformovala do agentury Allmedia4U ve spolupráci s agenturou Foxo. Prostředí malé agentury má výhodu, že jsem se od začátku dostal ke všemu – od psaní článků a tiskových zpráv, přes správu webů až po organizaci eventů.

Na podzim jsem s Inspirem začal pracovat pro tehdy neznámého výrobce mobilních telefonů z Číny. Pro Huawei jsme rozjeli komunikaci na Facebooku pro Česko a Slovensko. Tato spolupráce se zintenzivňovala v dalších letech.

Účastnil jsem se mezinárodní letní školy FSV UK ve spolupráci s University of Missouri pod vedením Sandyho Kornberga, marketéra generace „Mad Manů“, který mj. založil pražskou pobočku agentury McCann.

Přelomový rok.

Ve čtyřčlenném týmu jsme organizovali maturitní ples pro 1 500 návštěvníků s rozpočtem skoro půl milionu korun. Celkem mazec pro 18-19letá ucha. 🙂

Úspěšně jsem odmaturoval a přijali mě na vysněnou Marketingovou komunikaci a PR na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy (MKPR).

Přestěhoval jsem se do Prahy, začal jsem nárazově spolupracovat s Inspirem a Brand Embassy, tehdy jako online brand ambasador pro AVG. Hlavně jsem si ale začal užívat vysokoškolského života a zlatého období MKPR.

Nastoupil jsem na osmileté gymnázium v Mostě. Ptáte se, proč v Mostě? To si někdy můžeme povědět třeba osobně… 🙂 Faktem ale je, že právě osmiletý gympl představoval zásadní etapu pro rozvoj mé osobnosti. Sice jsem přestal mít samé jedničky jako na základce, ale začalo se se mnou jednat jako s dospělým.

Z předmětů mě nejvíce bavily základy společenských věd a zeměpis. Na gymplu se také začala projevovat moje potřeba utvářet svět kolem sebe, angažovat se. Stal jsem se členem školské rady za studenty, organizoval studentské večírky, účastnil se debatních soutěží a dalších aktivit nad běžný rámec. Mimo jiné jsem se spolužákem natočil propagační spot.

Narodil jsem se v malebném Českém Krumlově milujícím rodičům.